Friday, January 7, 2011

numbers

i know it's too late utk bercerita hal nih.. TOO late? takdelah, just agak lambat sedikit..huhu..tahu kan  sekarang kat fb budak2 nih dok main nombor..? maksud nya, kita jadikan nombor tuh as a code la.. the game lebih kurang mcm nih: inbox me any numbers and i'll post about you in my status.. sekarang i wanna share what my frens had posted bout me.. hehe,, sepatut nye, benda nih rahsia.dah nama pon code kan, kalau tak rahsia baik tak payah buat code..tapi tak salah kan kalau nak berkongsi banda baik sebab semua post yang saya dapat sangat sweet..! thanks korang, love u guys so much.. so, this is like a token of gratitude from me..


dora! ye, kau mmg ske buli aku..  tp aku tetap tabah..haha..
btw, tak terpengaruh ye?? habis, yang ko dok sebut choi siwon tuh kenapa?? =p


thx myra.. pipi awk pon best gak lah.. =)


bajet malu ye?? saya mmg pemalu lah.. sejak azali lagi.. haha  =p



ye mok, mmg aku tak nafikan tuh.. mmg kita jarang bercakap..
tp xpe, banyak lagi masa insyaAllah..
p/s: bukti bahawa saya mmg pemalu..hehe


chuya! kte pon tgk awk dr jauh je dulu.. sebab tak kenal kan..
tgk2 kat micet sekelas.. so, boleh kenal2.. awak lagi kawaii la.. serius..  =)


ngek gak dani nih.. ayat tak boleh kalau tak berbelit..huhu
saya pom happy buleh saem nge awok...


kte pon rndu awk shahrin.. rndu nk dgr awak berjoyah.. hehe
rndu nk dgr awk wat bsing kt dorm.. rndu nk gi quensbay and junjung ngn awk..
pendek kata, mmg kte rndu gler2 kat awk!! love u too  =)




if u noticed the numbers that i've chosen, nombor2 tuh sama ada:
1.ada kaitan dengan diri saya- 908/0908 (my birthday)
2.ada kat depan mata- 1437 and 4736

well, after i know the meaning of 1437, memang terus stop lah guna nombor tuh.. takut orang salah paham..kang jadi isu pulak..so, i've decided to use whether 0908 and 4736 only... but seriusly, i never know the true meaning of it before this,, tak terlintas langsung.. haha.. last but not least, thank you so much guys...
terharu sangat bila baca status korang nih.. <3






-hari ni sangat penat..habis satu mall tawaf sebab nak shopping.. bersesak-sesak dengan orang ramai,, punya la ramai manusia dalam tuh..! ini semua sale punya pasal la.dari tgh hari sampai ke malam kami bertapa di sana..haha.. nway, thx to my aunt sbb belanja sy,,hehe..muchas gracias..-



No comments:

Post a Comment